Z giełdy. Gliwice
            
				Na tutejszej giełdzie wciąż rekordowa podaż ciężarówek i dostawczaków, które w niedzielę nie mieściły się na wyznaczonym dla nich placu. Tym razem dużo było też busów; najwięcej Volkswagenów, niekiedy na niemieckich tablicach rejestracyjnych. Sprzedający zachęcali do negocjacji cenowych, transakcji zawarto jednak niewiele.
Na tutejszej giełdzie wciąż rekordowa podaż ciężarówek i dostawczaków, które w niedzielę nie mieściły się na wyznaczonym dla nich placu. Tym razem dużo było też busów; najwięcej Volkswagenów, niekiedy na niemieckich tablicach rejestracyjnych. Sprzedający zachęcali do negocjacji cenowych, transakcji zawarto jednak niewiele.
  
    
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1991 / 198 | 
      bus (8 os.) | 
      14,0 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1992 / 231 | 
      furgon | 
      6,5 tys. zł | 
    
    
      | VW Caravelle 2.4 D | 
      1995 / 122 | 
      bus (8 os.) | 
      19,5 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 D | 
      1996 / 263 | 
      chłodnia | 
      10,5 tys. zł | 
    
    
      | VW Caravelle 2.5 TDI | 
      1997 / 250 | 
      bus (8 os.) | 
      28,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1998/ 170 | 
      furgon | 
      26,8 tys. zł | 
    
    
      | Opel Movano 2.8 D | 
      1999 / 188 | 
      furgon | 
      25,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 
      2001 / 230 | 
      furgon | 
      22,5 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.8 JTD | 
      2002 / 198 | 
      furgon | 
      49,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.2 dCi | 
      2004 / 147 | 
      furgon | 
      43,0 tys. zł |