Z giełdy. Słomczyn
            
				W niedzielę obrodziły tu francuskie dostawczaki. Wśród około pięćdziesięciu oferowanych na sprzedaż "francuzów" dominowały krótkie, niskie furgony z początku obecnej dekady. Większość było w dobrym stanie technicznym, jednak tylko nieliczni z handlujących mogli pochwalić się książką serwisową dokumentującą przebieg pojazdu. Deklarowany, zdaniem oglądających, w większości przypadków był podejrzanie mały. 
W niedzielę obrodziły tu francuskie dostawczaki. Wśród około pięćdziesięciu oferowanych na sprzedaż "francuzów" dominowały krótkie, niskie furgony z początku obecnej dekady. Większość było w dobrym stanie technicznym, jednak tylko nieliczni z handlujących mogli pochwalić się książką serwisową dokumentującą przebieg pojazdu. Deklarowany, zdaniem oglądających, w większości przypadków był podejrzanie mały. Ceny wywoławcze francus-kich furgonów były o około 30 proc. niższe od żądanych za podobne wozy niemieckie.
  
    
    
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 
      2001 / 95 | 
      furgon | 
      11,9 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 
      2001 / 137 | 
      furgon | 
      23,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 
      2001 / 133 | 
      furgon | 
      24,8 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDi | 
      2001 / 125 | 
      furgon | 
      25,1 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 
      2001 / 122 | 
      furgon | 
      25,7 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.2 B | 
      2002 / 130 | 
      furgon | 
      13,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.0 HDi | 
      2002 / 116 | 
      furgon | 
      26,4 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.8 dCi | 
      2002 / 114 | 
      furgon | 
      26,7 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumpy 2.0 HDI | 
      2003 / 83 | 
      furgon | 
      27,7 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 
      2003 / 119 | 
      furgon | 
      29,5 tys. zł |