Z giełdy. Kraków
            
				Mimo brzydkiej pogody w sobotę ruch na giełdzie był spory. Obok dominujących tu europejskich dostawczaków tym razem pojawiły się pojazdy japońskie. Naszą uwagę zwróciła nietypowa Toyota Dyna ze skrzynią i brygadową kabiną. Ten 12-latek miał wysokoprężny silnik 3,4 litra i przebieg 245 tys. km. Cena nie należała do najniższych - 20,7 tys. zł. 
Mimo brzydkiej pogody w sobotę ruch na giełdzie był spory. Obok dominujących tu europejskich dostawczaków tym razem pojawiły się pojazdy japońskie. Naszą uwagę zwróciła nietypowa Toyota Dyna ze skrzynią i brygadową kabiną. Ten 12-latek miał wysokoprężny silnik 3,4 litra i przebieg 245 tys. km. Cena nie należała do najniższych - 20,7 tys. zł. Obok oferowano Toyotę Hiace z 1991 roku z silnikiem 2.4 D, która miała przebieg 383 tys. km. Cena tego furgonu również nie była niska i wynosiła dziewięć tys. zł.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1987 / 350 | 
      kombi | 
      3,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 D | 
      1991 / 228 | 
      skrzynia | 
      15,5 tys. zł | 
    
    
      | Polonez Truck 1.6 B | 
      1993 / 90 | 
      skrzynia | 
      3,1 tys. zł | 
    
    
      | MAN L2000 8.153 4.6 TD | 
      1993 / 274 | 
      izoterma | 
      27,0 tys. zł | 
    
    
      | Mitsubishi L300 2.5 D | 
      1995 / 168 | 
      furgon | 
      11,5 tys. zł | 
    
    
      | KIA Ceres 2.4 D | 
      1996 / 191 | 
      furgon | 
      6,3 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1997 / 180 | 
      skrzynia | 
      29,6 tys. zł | 
    
    
      | Hyundai H100 2.5 D | 
      2000 / 177 | 
      furgon | 
      16,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 D | 
      2000 / 185 | 
      furgon | 
      22,5 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2002 /220 | 
      furgon | 
      38,8 tys. zł |